محل تبلیغات شما
طبق آماری که از کاربران تلفن همراه وجود دارد، 5 میلیارد نفر تعداد  کاربران تلفن همراه در سال 20 به 5 میلیلارد نفر رسیده است . با استفاده از تلفن های همراه در دست، کارایی پنل اس ام اس انبوه افزایش می یابد. مطالعه روانشناسی بریتانیا نشان داد کاربران اکثر وقت های اضافه خود را با تلفنهای همراه صرف میکنند. برآورد شده است که کاربران تلفن خود را 2،617 بار در روز لمس می کنند که نشان می دهد ارسال پیامک تبلیغاتی به کاربران تلفن همراه می تواند یک روش مستقیم و موثر برای بازاریابی باشد.
در حال حاضر بیشتر کسب و کارها برای بازاریابی تلفن همراه از خرید پنل اس ام اس استفاده می کنند. کوکا کولا اکنون 70 درصد از بودجه بازاریابی تلفن همراه خود را در خدمات پیام کوتاه صرف می کند. ارسال پیامک آنلاین به طور خاص برای رسیدن به مخاطبان در جوان موثرتر است. یک مطالعه انجام شده توسط  OneReach  نشان داد که 85 درصد از دانشجویان SMS را به عنوان گزینه ایی برای آگاهی از خدمات ترجیح می دهند. نرخ بالا در میان این مخاطبان جوان نشان می دهد که کارآیی بازاریابی پیامکی همچنان ادامه خواهد یافت.


نرخ تبدیل مشتری بالا با پیامک تبلیغاتی

نرخ تبدیل به نسبت خرید و ورود مشتری به فرایند خرید به میزان دیدن شدن شدن آگهی تبلیغاتی گفته می شود. طبق آمار نرخ تیدیل و پاسخ مشتری به پیام های تبلیغاتی در اس ام اس به طور میانگین 36 درصد است در صورتی که این نرخ برای تبلیغات ایمیل 3.5 درصد بوده است. کسانی که از از طریق وب سایت رفوش اینترنتی انجام می دهند می توانند از طریق اکانت Google Analytics میزان ورود مشتریان از طریق اس ام اس را مشاهده کنند و با سایر ورودی ها مقایسه کنند. پس از مدتی استفاده اصولی از پنل پیامک انبوه تاثیرات آن مشاهده می شود.
بازاریابی اس ام اس همچنین می تواند باعث افزایش میزان وردی از طریق کانال های دیگر شما مانند ایمیل، وب سایت و بازدیداز در فروشگاه تان شود. با استفاده از یک لینک کوتاه، یک راه عالی برای هدایت کاربران به وب سایت ایجاد کنید. یک یادآوری اس ام اس ساده که "ایمیل خود را برای به روز رسانی های مهم چک کنید" نیز می تواند نرخ بازدید ایمیل را افزایش دهد. اس ام اس روش عالی برای معرفی تخفیف های دوره ایی است است که می تواند بازدید کنندگان و میزان خرید را افزایش دهد.
بازاریابی SMS به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر و کم هزینه ایجاد شده است. استفاده از تلفن همراه در ایران و جهان به بالاترین سطح خود رسیده است. پنل ها و سامانه های پیامکب محبوبیت زیادی در بازاریابی شرکت ها پیدا کرده اند. و نرخ بازدهی بالای این روش در افزایش بازدید و خرید مشتریان ثابت شده است.



پیشنهادات بازریابی پیامکی
هدف آن است که شما بتوانید اعتبار قوی برای خود به وجود آورید به طوری که به دنبال برند شما تنها کلمات مثبت شنیده شود. هنگامی که شما بهترین دیدگاه های خود را به صورت آنلاین ارائه دهید، مخاطبین شبکه های اجتماعی این محتوا را برای دیگران به اشتراک خواهند گذاشت. همین موضوع برای کمپین های پیامکی نیز صادق است. در صورتی که محتوای پیامکی شما دارای اطلاعات مفید باشد، افراد آن را به یک دیگر پیشنهاد خواهند داد و تعداد اعضای لیست اس ام اسی شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

یکی دیگر از قدم هایی که شما می توانید به منظور ایجاد برند سازی و اعتبار بردارید آن است که پیشنهادهای خود را در کانال های ارتباطی مختلف به صورت ترکیبی ارائه کنید. برای مثال شما می توانید با ارسال یک محتوای پیامکی که شامل لینکی برای دنبال کردن برند شما در شبکه اجتماعی است ، پیشنهادی تخفیفی به مشتریان ارائه دهید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی برای ثبت نام در لیست پیامکی نیز تبلیغ کنید، برای مثال مخاطبینی که به کمک شبکه های اجتماعی در لیست شما عضو شده اند، کلمه ای کلیدی را ارسال کنند و از تخفیفی ویژه بهره مند شوند.



مزایای بازاریابی پیامکی
بازاریابی از طریق SMS یک کانال عالی برای تعامل و افزایش مشتریان وفادار است از این طریق می توانید پیشنهادات   و اطلاعات کسب و کار خود را با مشتری در میان بگذارید. با این کار مشتریان ازتمرکز شما به علاقه و نیاز هایشان مطلع می شوند و قدردان شما خواهند بود.

از اس ام اس استفاده کنید تا نه تنها مشتری های فعلی خود را درگیر کنید بلکه مشتریان جدید را نیز به شرکت خود هدایت کنید. اگر چیزی ارزشمند برای ارائه به مشتریان خود داشته باشید مشتری شما خدمات را بین دوستان و همکارانشان پخش خواهد کرد. بازاریابی کلامی یک ابزار قدرتمند است که از طریق اس ام اس با عت زیادی مشتریان می شود.


کاربران موبایل را همیشه همراه خود دارند و این در دسترس بودن موبایل در همه جا این امکان را به شما می دهد تا در زمان های حساس که نیازهای محصولات شما بیشتر حس میشود از پیامک تبلیغاتی استفاده کنید.
کم هرینه بودن و سرعت بالای پیامک انبوه از مزیت های مهم این روش است که باعث توجه بیزینس های مختلف به این روش بازاریابی شده است.
چنانچه شما اندک زمانی را صرف تحقیق کرده و در موتورهای جستجو یک تحقیق بسیار ساده انجام دهید، به سادگی‌ متوجه خواهید شد که بازاریابی پیامکی یکی‌ از شیوه های بسیار سریع - ساده و مقرون به صرفه برای برقراری ارتباط با مشتریان می‌باشد. آمار و تحقیقات نشان می دهد که خود مخاطبین ترجیح می دهند که تبلیغات را از طریق پیامک دریافت نمایند، به ویژه اینکه تمایل دارند پیشنهاد های خاص مربوط به برند مورد علاقه خود را، از طریق گوشی موبایل خود دریافت نمایند.

از سوی دیگر همانطور که می دانید در تحقیقات بازار، مهم ترین مساله، خود مشتری و مخاطب شما می‌باشد. حال که شما می دانید خود این افراد چنین تمایلی دارند، پس چرا باید از شیوه دیگری برای برقراری ارتباط با آن ها استفاده نمائید؟؟
پیامک انبوه برگ برنده

8 نکته جهت بهبود سئو سایت فروشگاهی

معرفی ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

مزایای بازاریابی پیامکی برای شرکت ها

اس ,های ,بازاریابی ,ام ,یک ,طریق ,اس ام ,ام اس ,از طریق ,خود را ,تلفن همراه ,برای برقراری ارتباط

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ در نکس وان موزیک Mohammad Reza Abbaspour پول الکترونیکی ویرتاکوین world-melisa گروه خانواده ابن سینا امام خامنه ای: خاطره ی این هشت سال دفاع مقدّس را نگذارید فراموش بشود Frances's notes نظام صنفی کشاورزی استان همدان دپارتمان فنی و مهندسی برقکده ringlathycyc