محل تبلیغات شما

اگر محصولات خود را بصورتآنلاین می فروشید ، باید وب سایت شما توسط مشتریان به راحتی پیدا شود. این به معنایظاهر شدن در نتایج برتر Google است. اگر مشتریان نتوانند به وب سایت شما دسترسی داشته باشند،داشتن بهترین محصولات و وب سایت هیچ فایده ای نخواهد داشت.

اینجاست که SEO می تواند به شما کمک کند. این به شما کمک می کند تا در SERP بالاتر قرار بگیرید و وب سایت خود را در معرض مشتریان قرار بدهید.هرچه میزان ترافیک بیشتر باشد ، احتمال تبدیل بیشتر می شود.

در این مقاله ما 9 ترفند راارائه می دهد تا به شما در بهبود سئو سایت فروشگاهی و افزایش فروش شما کمک کند.

1-کلمات کلیدی کارآمد راهدف قرار دهید

یافتن کلمات کلیدی مناسب، کلیدی برای رتبه بندی وب سایت تجارت الکترونیک شما است. برای انتخاب موارد مناسببرای فعالیت خود ، وقت خود را برای انجام برخی تحقیقات عمیق بر روی کلید واژه هاانجام دهید. کلمات کلیدی با دم بلند واقعاً به شما کمک می کنند در جایی که رقبایشما در آن حضور ندارند ، در رده های خاصی قرار بگیرید. این کلمات کلیدی می توانندواقعاً نوع ترافیکی را که به دنبال آن هستید جذب کرده و نرخ تبدیل شما را افزایشدهند. به سؤالات کاربر فکر کنید. شما باید به کلمات کلیدی خود از نظر اهداف جستجویکاربر فکر کنید.

2-از کلمات کلیدی استراتژیکدر انکر تکست ها استفاده کنید

استفاده از انکر تکست برایتقویت SEO شما یک راه حل مناسب است. وب سایت تجارت الکترونیک شما مطمئناً پراز پیوندهایی است که به صفحات شما اشاره می کند و برای به حداکثر رساندن پتانسیلآنها باید لنگر خود را بهینه کنید. شما باید آنها را با لنگرهایی مانند "اینجا"طبیعی جلوه دهید اما می توانید از کلمات کلیدی استراتژیکی که می خواهید برای آنهارتبه بندی کنید نیز استفاده کنید. بدیهی است ، برای جلوگیری از مجازات شدن توسط Google ، نباید از کلمات کلیدی مشابه برای تمام متون لنگر خود استفاده کنید.از جمله پیوندهای مهم به کلید واژه در توضیحات محصول شما همچنین می تواند بازدیدکنندگان را به سمت صفحات محصولات مشابه مورد نظر سوق دهد.

3-از محتوای تکراری خودداریکنید

محتوای تکراری

وب سایت های فروشگاهی بهویژه با این که با توضیحات محصول زیادی سروکار دارند این مشکل را دارند. و این توضیحاتاغلب توسط یک فروشنده ارائه می شود که می تواند آن محصولات را در قسمت های مختلفتوزیع کند. این نتیجه می گیرد که وب سایت های تجارت الکترونیکی توضیحات محصول رادر بسیاری از وب سایت های مختلف نمایش می دهند. همچنین ، گزینه های فیلتر و دستهبندی می توانند منجر به کپی شدن مطالب شوند زیرا این فیلترها URL های متفاوتی با همان محتوای ایجاد می کنند. برای اطلاع از چگونگیرفع این مشکلات می توانید به این لینک مراجعه کنید.

4-توضیحات قانع کننده ایبرای محصول بنویسید

عناوین قانع کننده ، توصیفاتجذاب محصول تأثیر زیادی بر نرخ تبدیل شما می گذارد. به همین دلیل باید از استفادهاز توضیحات محصول خشک و ماشینی دوری کنید. آنها را با کلمات کلیدی مربوطه منحصر بهفرد و جذاب نگه دارید تا آنها را با سئو نیز هماهنگ تر کنید.

5-تصاویر محصول خود را بهینهکنید

فروشگاه های تجارتالکترونیکی به تصاویر متکی هستند. آنها عامل محرک فروش هستند. تصاویر شما بایدکاملاً کیفی ، قانع کننده و منحصر به فرد باشند. اما داشتن تصاویر عالی کافی نیستبه خصوص اگر می خواهید ربات ها برای پیدا کردن آنها وجود داشته باشند. تصاویر از SEO بالقوه بالایی برخوردار هستند زیرا نتایج جستجوی Google Images می تواند ترافیک زیادی را به وب سایت شما بازگرداند.

مطمئن شوید که برچسب ALT را پر کرده اید ، توضیحی که می توانید کلمات کلیدی ارزشمند و بینظیری را اضافه کنید.

URL-6 خود را برای خزیدن موتورهای جستجو بهینه کنید

URL ها از نظر ظاهری برای SEOشما از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. URL هایبهینه شده واقعاً می توانند به رباتهای موتورهای جستجو برای یافتن و خزیدن وب سایتشما کمک کنند و بدانند که در مورد چیست. ساختارهای URLمناسب و سپس ایندکس سایت شما را سهولت می بخشد.

url

از طرف دیگر ، URL های کارآمد می توانند به بازدید کنندگان شما آنچه را که در موردصفحه شما قرار دارند اطلاع دهند و تجربه آنها را بهبود بخشند. علاوه بر این، یکتجربه کاربری خوب مخاطبان شما را طولانی تر در وب سایت شما نگه می دارد. این شانساضافی برای تبدیل آنها به مشتری را نشان می دهد.

فقط SEO خود را برای موتورهای جستجو فکر نکنید بلکه از نظر تجربه کاربر نیزبهینه کنید!

7-بهبود قابلیت استفاده

پیمایش سایت خود را آسانکنید. بدترین اشتباه این است که راه ناوبری روشنی را ارائه ندهید. فراموش نکنید کهاز صفحه اصلی به صفحات محصول خود پیوند داده و صفحات فرود مربوط را ارائه دهید. اینهمچنین به خزیدن وب سایت شما کمک می کند.

8-از پیوندهای شکسته خودداری کنید

شما می خواهید بهترینتجربه ممکن را به بازدید کنندگان خود ارائه دهید. کلیک بر روی یک صفحه خاص و فرودروی "صفحه 404 یافت نشد" مطمئناً نتیجه ای نیست که انتظار داشتید. به همیندلیل است که پیوندهای خراب ایده ای وحشتناک است. سپس باید خزهای معمولی را اجرا کنیدتا متوجه شوید که آیا 404 شماره دارید. داشتن تعداد زیادی از آنها می تواند یکفاجعه برای تجارت شما باشد.

8 نکته جهت بهبود سئو سایت فروشگاهی

معرفی ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

مزایای بازاریابی پیامکی برای شرکت ها

سایت ,وب ,، ,کلیدی ,های ,کلمات ,وب سایت ,کلمات کلیدی ,خود را ,سایت شما ,شما کمک ,سایت تجارت الکترونیک

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

www.ravei.ir تقلب در مواد غذایی dehygulsump forthvaldira senmeleesvia داستان و شعر joueconringmac ترفند كامپیوتر حسین نصیری نیا issacahmadi