برخلاف ایمیل هایی که نرخ باز کردن و خواندن پایین دارند، اکثر پیام های متنی را گیرنده آنها را باز می کند. بسته به میزان خلاقیت و جالب بودن پیام شما، احتمال خواندن آن پیام افزایش می یابد. این یک روش بسیار مؤثر در برقراری ارتباط است.
حالت ارتباط مستقیم و قابل اعتماد.
ارسال پیشنهادات تبلیغاتی و تخفیف از طریق ایمیل خطر قرار گرفتن در هرمه و در نتیجه عدم خواندن را در پی دارد. پیام ارسانی متنی، یک بستر ارتباطی نسبتاً مستقیم و قابل اعتماد را به مخاطبان هدف شما ارائه می دهد و بنابراین این اطمینان می دهد که تلاشهای بازاریابی پیامکی شما کاملاً در حاشیه قرار نمی گیرند.
بهبود روابط مشتری.
بازاریابی پیام کوتاه به شما یک رویکرد شخصی تر در رابطه با ارتباط شما با مشتریان را می دهد. این ویژگی که می توانید متناسب با نیازهای یک هدف خاص ، پیام کوتاه بسازید، به راحتی مشتریان فعلی را وفادار می سازد و همچنین مشتریان جدیدی را جذب می کند.
افزایش ترافیک و فروش
هر وقت پیام متنی را به صورت پیشنهادات ویژه ، تبلیغات یا حتی تخفیف ارسال می کنید ، مشتریان ممکن است که این پیشنهادات را به خانواده ها و دوستانشان ارسال کنند. با انجام این کار مخاطب هدف شما افزایش می یابد و به همین ترتیب باعث ترافیک و فروش می شود.
آگاه سازی مشتریان
بازاریابی پیامکی اطلاعات مربوط به محصول را به شیوه ای مطمئن و سریع به مشتریان ارائه می دهد ، بنابراین آنها را درگیر محصولات جدید و لذت بردن از اطلاعات به روز در کسب و کار خود می کنید. این امر نه تنها از طریق تبلیغ برند شما برای تجارت شما مفید است، بلکه مشتری شما را نیز در معرض آگاهی قرار می دهد. مشتری آگاه احساس قدرت می کند و به احتمال زیاد به مشتری وفادار تبدیل می شود.
8 نکته جهت بهبود سئو سایت فروشگاهی
پیام ,دهد ,مشتریان ,یک ,مشتری ,، ,می دهد ,را به ,می کند ,آنها را ,می شود
درباره این سایت